Hello! Myspace Comments



Saturday, July 4

5 gades bersame :)

haha.teramat-amat la seronok smlam g enj0y2 pas sk0wla.g makn McD semate mate.huhu:).sgg0p p0ntg klas +an 2k g sh0pping sme mkan mcD yg da lme ta mkan.teramat seronok lah smalm.walaup0wn mule nye de prselisihan ckit,s0ke pas2.pas bwat2 lwak,j0king2,shoping2.ahahha :D.
gmbr nie kt fitting r0om.glew+shengal ubi aja kamy nie.haha.besh 0owh.cite smpi es0k p0wn bulum tntu abes ma.
hahahh.gue pkir gue aja yg gle snap gmbr,upenye d0wg juge sudah bjgkit.huhu.d0wg tlah tpgruh sma aku!haha.akulah QUEEN yg bkuasa ;P.finally,aku dpat gak beli slndang yg aku mint.slndg yuna meiyh!huhu.amt lah bpuas aty walaup0wn pnjm dwet owg.hihi.ta malu pnjm dwet owg.
blek 2 jmpe mebe yg lg gle.b0ngek 0uh dak2.lwak dye sp0ntan je,ade je jwpan dye.na tkncg aku gelak.el0k er tepi jln bgurau sende nseb ta xcden!(bjet jaln 2 mak bpak kt0wg punye r^_*)huhu.ta smpat snap gmbr kt bust0p c0z bas smpai cpat sgat.cdey je.
haha,pe p0wn sy0k r.da lme ta kwar rmai2 cm2 :)

No comments:

Post a Comment

cicinie c0z sudi bce coretan aku yg m-ngarut2 nie.nsihat juge kritikan anda amt dialukn.s0o,tulis kt snip yee :)