Hello! Myspace Comments



Tuesday, October 6

takziah bwat keluarge HABIB.

innalillahhiinnalillahhir0ji0n.
takziah aku ucapkn 2k keluarge habib sbb bwu je khilgn adik dye yg berumur 16 taun.ble aku dpat bite nie p0wn aku mcm ta caye yg adek dye da mnggal.aku cdey sgat dgar sbb adk dye baek sgat ngan aku.tyme aku dgar nie bwat aku insaf sgat2 sbb ble2 mse je malaikat izrail buleyh trik nyawa kte.khairul yg ag mude dr aku p0wn buleyh 'pergi'dlu ape tah ag aku.aku ase cm ta cye je dye da mnggal.ase cm bwu smlam je aku jumpe dye.tp 2 lah hakikat hid0p.drpd tanah kte djadikn,kpd tanah jugak lah kte dikembalikn.YA ALLAH!sm0ge kau tmpatkn dye di klgan 0rg2 yg s0leh.jauhilah dye drpd azab api nerake mu.AMINN.

takziah bwat habib sekeluarga.

No comments:

Post a Comment

cicinie c0z sudi bce coretan aku yg m-ngarut2 nie.nsihat juge kritikan anda amt dialukn.s0o,tulis kt snip yee :)