Hello! Myspace Comments



Saturday, December 12

MERDEKA !haha,t'lmbt p0s :P

ye ye .
aku cume na ckap aku da bebs dr alam p'sk0lahan !
MERDEKA,MERDEKA,MERDEKA !(t'lmbt p0s.2 ary lewat)
sungguh aku ta cye .
cm bwu smalm je ms0k f0rm 1(ayt sme je ble na abes sk0wla.haha:D)
siyes !ta tpu
tp aku ske pasal ta pyah sush bg0n pg mndi air sjuk.huhhh(ta b'mkne ta smbhyg subuh eyh ?harap mklum)
tp plg cdey kne tggalkn kwan2.pasnie rmai yg akn bwe haluan msg2.
sungguh cdeyh
aku cume na ckap taun nie plg bes dlam id0p aku
dpat dak2 1 kelas yg 'mereng' .ckgu yg sp0rting
ckgu p0wn ckap dlam byak2 ta0n mgajar,ta0n nie plg bes n sush na lupekn
wahh !!
thanks teacher,luv uuu<3
kt0wg yg 1 kelas nie pe tah ag.
na bwat cne en,lumrah id0p
takn na d0wk kt c2 je
haha

pep0wn,skunk aku akn blaja id0p cre 0wg dwase.sungguh ntah pape ayt.
walaup0wn 0wg ta pcaye yg aku na ms0k '18' da(ta0n dpan) :(
tape2.ta kesah 2 buktinye aku mmg awet mude !
haha:P



sblum bpisah,saksikn gmbr inie t'lbih dhulu:


p/s:gonna miss u guys !k0wg t'baek w0okk .yg tade dlam gmbr p0wn, aku syg k0wg<3

No comments:

Post a Comment

cicinie c0z sudi bce coretan aku yg m-ngarut2 nie.nsihat juge kritikan anda amt dialukn.s0o,tulis kt snip yee :)